دل نوشته...

مطالب جالب و خواندنی^_^

دل نوشته...

مطالب جالب و خواندنی^_^

من همینم...
مشتی خاک، که روح خدایی در آن دمیده شده است...
.
.
.
محمدسعید احمدی فر (...Rango)

بایگانی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۶ شهریور ۹۴، ۱۹:۲۵ - دریا ...
    خخخخ
  • ۵ شهریور ۹۴، ۱۵:۰۱ - لوسیفر زوبع
    شاید
نویسندگان

یا امام رضا

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

یا امام رضا سلام؟؟

من بلد نیستم عربی بگم و فلسفه بچینم.میخوام به زبون خودم باهات حرف بزنم ،دلم گرفته ؟؟
جان پسرت دو دیقه برام وقت بزار کارت دارم ؟؟
واسه خودم هیچی نمی خوام اما تور خدا گرفتارارو کمک کن
یا امام رضا هوا سرده خیلی از بچه ها جای خواب ندارن
خیلی از باباها پول نون شب ندارن
خیلی از مامانا حتی لباس گرم ندارن
خیلیا دلشون شکسته
خیلیا بی گناه زندانن
خیلیا پشت در بیمارستان منتظر به هوش اومدن عزیزشونن
خیلیا دنبال شفای مریضشونن
خیلیا یواشکی اشک میریزن
فقطم خدا میدونه چشونه
میخوام بگم کمکشون کن
من کسی نیستم ازت بخواما اتفاقا گناهم زیاده ....
اما دیدی که من هیچی نمی خوام گرفتارارو یه دستی به زندگیشون بکش؟؟
عاشقتم یا امام رضا
.
.
هرکی این پستو میخونه به نیت اجابت شدن دعام کپی کنه ، اگه تو هم خوشت اومد کپی ازاده!!!

۹۴/۰۶/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
...Rango

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*search_form"